septemberungens.blogg.se

Innan - nu

Här får ni bilder från första sommaren jag hade Qaiza, och längre ner får ni från nu i somras. SJälv tycker jag att det är fruktansvärt stor skillnad på allting!

Sommaren 2010

Sommaren 2012

Jag tycker att hon har förändrats mycket i kroppen, då hon på sista bilden vilat i ca 7 veckor och bara gått i hagen beroende på skada och liknande har hon gått upp en del kilo här, men hon är ändå inte tjock.
Hon har också satt mycket mera muskler i nacken, vilket gör att hon nästan ser ut som en hingst emellanåt. Även rygg/mage har hon satt andra muskler i och det är aldrig fel.

Det är ju såklart inte bara Qaiza som har ändrats, utan man ser att jag har växt och också känner mig tryggare på henne än på första bilden (dock vet jag att jag skulle rätat upp mig).

Min handställning har blivit mycket bättre och hon är mjuk i munnen.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback