septemberungens.blogg.se

Qaiza vecka 3

Något jag har tänkt mycket på är att jag detta året måste ha en klrare plan på vad jag fokusera på under ridpassen hemma så det inte bara blir "omkringlullande". Nu är det lite svårt att göra något vettigt då jag endast får rida rakt fram några dagar till. Men såhär der veckan ut, tror jag.
 
Måndag: Skritta ca 15 min, träna rakriktning (finns inte mycket annat att göra), trava ca 5 min, skritta 30 min.
Tisdag: Som ovanstående.
Onsdag: Vila
Torsdag: Skritta ca 15 min, trava ca 5 min, skritta ca 10 min, trava ca 5 min och avskrittning. Allt på rakt spår.
Fredag: Som ovanstående men ska lägga in några bommar om det går.
Lördag: Troligtvis uteritt, trav i ca 15 min plus en liten galopp.
Söndag: Troligtvis som ovanstående.
 
Längtar till fälttävlingarna i sommar...



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback