septemberungens.blogg.se

Summering av 2013

I början av året hade jag lite nyårlöften och andra mål som under 2013 skulle ske. 
 
"Sluta slösa pengar på skräp" Den låg överst. Kan väl säga att det gått sådär. Mycket bättre än i 8:an och 9:an men fortfarande inte tillärckligt bra.
 
"Gör bara saker som gör dig lycklig" Det har gått upp och ner under året, men med resultatet i handen känner jag att jag inte ångrar ett enda beslut detta året. Jag är lycklig i denna sekund, aldrig varit så lycklig.
 
"Skärpa mig i skolan, gå ut 9:an med ok betyg och inleda 1:an med bra betyg" Fungerade riktigt bra! Höjde mig 20 p sista terminen i nian, kom in där jag ville och nu har jag (enligt mig själv) mycket bättre betyg och är nöjd med min instats även om jag vet att jag kan ännu lite bättre.
 
"Tävla SM med Qaiza" Det var ett mål, och det uppfylldes. Min tanke var att det skulle vara i hoppning, istället blev det i fälttävlan med en 11:e plats ind. och en 4:e plats med laget!
 
Det var det viktigaste målen/löftena och jag har jobbat på dem allihopa på olika sätt. Allt har gått upp och ner, men allt som allt är jag väldigt nöjd med året som varit på alla plan, kärlek, hästar, kompisar och allmänt bara. Ser fram emot 2014 och hoppas att det blir ännu bättre!
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback