septemberungens.blogg.se

Lite frågor

1. Hur gammal är du om fem år? 20 år 

2. Vem var den sista du träffade? Mina päron

3. Hur lång är du? ca 163

4. Vilken var den senaste film du sett? Mission impossible 3

5. Vem ringde du senast? Mamma 

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? jag skrev: aa :* till Hillevi

7. Var är dagens planer? Åka och shoppa lite, äta, ta stallet och sen till gäster :D 

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på sammanhanget.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta. 

10. När såg du senast din mamma? Halvtimme sen kanske 

11. Vilken ögonfärg har du? Blå med vitt 'färgstänk' xd 

12. När vaknade du idag? Halv 10

13. Har du någon gång hittat en katt? Japp

14. Vilken är din favoritplats? Stallet, min säng eller hos bebo !

15. Vilken plats föredrar du minst? Killebäckskolan.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis inte i Sverige, kanske Italien/USA ? :)

17. Vad skrämde dig som barn? Spindlar, dessa hemska spindlar...

18. Vem fick dig att skratta senast? Pappa

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, vad är det?

20. Har du stationär eller bärbar dator? MacBook pro 

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med

22. Hur många kuddar har du i sängen? 6

23. Hur många landskap har du bott i? Ett, SKÅNE

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Har aldrig varit full...

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota, alltid barfota. 

26. Är du social? Tycker jag väl.

27. Vilken är din favoritglass? Vanilj, och om Ben & Jerrys räknas som glass.

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara, och använda när jag blir äldre, antagligen för att resa då.

29. Tycker du om Kinamat? Ja.

30. Tycker du om kaffe? Nej usch. 

31. Vad dricker du till frukost? Vatten/oboy eller inget.

32. Sover du på någon särskild sida? Höger när jag somnar, vänster när jag vaknar.

33. Kan du spela poker? Nope..

34. Tycker du om att mysa? Jadåå, fast det beror på med vem.

35. Är du en beroendemänniska? Beroende av musik..

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Kände. 

37. Vill du ha barn? Inte nu haha, men om 10 år kanske?

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, spanska *hosthost*

39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja.

40. Föredrar du havet eller en pool? Havet.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Resor och hästsaker. 

42. Äger du dyra smycken? Några stycken.

43. Har du någon gång testat narkotika? Öhm, nej.

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Bacon :D

45. Vem är den roligaste människan du känner? Känner inga människor... Skoja bara haha, men det är väl alla mina kompisar. -tycker inte om tråkiga människor.

46. Välj ett ärr på din kropp? mitt vänstra pekfinger, jag råkade sätta in en morakniv i det när jag täljde för megalängesen.

47. Vad har du för ringsignal? Iphonesignalen. 

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja.

49. Flirtar du mycket? Nä. 

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Ute i trädgården. 

51. Kan du byta olja på bilen? Nej, borde jag kunna det? 

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej. 

53. Vilken var den senaste bok du läste? Jag håller på med Jack Reacher - Dollar.

54. Läser du dagstidningen? Mycket sällan.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nope.

56. Dansar du i bilen? Ibland haha.

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? NRJ, alla andra suger.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Vet inte. 

59. När var du i kyrkan senast? När jag konfirmerades, juli eller nåt. 

60. Vilka personer utmanar du? Ingen.

 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback