septemberungens.blogg.se

Dag 01- Ett nytaget foto av dig och 15 interessanta fakta om dig själv.



1. Jag heter Julia, men vill egentligen stava mitt namn Julija, mest för att sticka ut.
2. Jag bor i ett hus på ca 410 kvm.
3. Om jag somnar på höder sida av huvudet, kan jag inte somna om på vänster och jag kan inte sova på kudde på höger sida.
4. Jag har männikso-klaustrofobi.
5. Håret på min vänstra sida är längre än det på min högra, vänstra sidan är också lockigare.
6. Jag går på Kunskapsskolan i Lund.
7. Jag har världens vackraste och bästa pojkvän, som jag älskar mer än allt. ♥
8. Jag har varit på väg att sälja min ponny.
9. Jag har varit upptagen i exakt 1 år, 2 månader, 2 veckor och två dagar.
10. Jag älskar att fota.
11. Jag var på konfirmationsläger/språkresa på Malta i 4 veckor i somras.
12. Jag har bott i 4 hus.
13. Jag har bott på gård.
14. Jag har en Samsung galaxy s ll
15. Mina ögon är konstiga. bruna längst in, som övergår i blå/grå och i det har jag som vitt 'färgstänk'.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback