septemberungens.blogg.se

Dagens ridpass

Evert: Jag red honom lite snabbt i ridhuset bara. Han är ju så fin..... Blev hängande i handen ganska mycket, så behövde mycket skänkel, blev super i skritten och traven, men galoppen... Hallå sämst sits... Höll på att trilla av först, sen fick jag lite balans, men jag vevade som sjutton med mitt överliv.. Behöver mammas hjälp där!
Kontentan av det hela: Bra ridpass, fin häst, jobba på sitsen.

Qaiza: Jag red somsagt ut med Hanna idag. Hon var jättefin, men blev vääldigt pigg och het i slutet. Det beror förstås på att hon inte har gått på ett tag, och att hon inte var i hagen innan. 
Min lilla stjärna:*
 
Gud vilka minnen.... Björbäck 2011...



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback