septemberungens.blogg.se

Stallet nästa

Nu drar jag alldeles strax till stallet, jag ska rida ut med några andra i stallet. Vet inte än hur många det blir, men det kommer bli kul. Alltid lika roligt att rida med folk där! :)
Tror mamma kommer behandla henne med vår biolight sak efter jag har ridit, och efter det får vi se vad som händer. Vänta er bra uppdatering idag. 
Det är så jobbigt för blogg.se-appen vill inte fungera i min mobil, så jag kan inte mobilblogga...
Wellwell, vi hörs sen.
Bild sen Gamleby för ett år sedan... 


Anonym

Wow, vilken bild!! O.O

2012-11-25 / 10:58:40
Lovisa

gamlebyyy <333 skitfin bild julia :D

2012-11-25 / 17:21:51
BLOGG: http://lovisabergdahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback