septemberungens.blogg.se

Dagens ridpass

Qaiza fick vila idag, gick lite med henne i ridhuset, men mer hade jag inte tid med. Så blir det när stallet är en mil hemifrån.. :/
 
Däremot hade jag lovat att rida Pandora nu lite, så jag red busPONNYN i ridhuset idag. Asså gud, hon en väldigt envis, bångstyrig och istaig ponny. Men när hon började tycka att det var kul, herregud säger jag bara. Vilken drömponny!
Hon har fantastisk bra gång, väldigt lätt för att gå i form och hon dansade i skänkelvikningarna, både skritt och trav. Vet ni vad det värsta bästa är ? Hon är bara 7 år. Så hon har hela livet framför sig!
I´m in love with that pony.
Bara för det får ni en bild på vår fina Quizzi, bushästen är 1 år och nästan 4 månader. Stora killen :')



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback