septemberungens.blogg.se

Sydslätten - 13/10

Hejsan,
när man tappar suget för bloggning andra dagen är det inte helt optimalt känner jag. Uppdateringen kommer gå lite upp och ner, ska försöka hålla den uppe så mycket som möjligt och när jag har blogg inspiration ska jag göra lite tidsinställda också.

I alla fall,
tävlade min prinsessa idag. Vi tog bara en LB (1 meter) då det var första inne-tävlingen. Det blev ett missförstånd, så ett stopp på andra hindret. Men annars kändes det outstanding bra och vi flöög över hinderna. Hon tittade lite, men vi kom rätt till alla hinder och kombinationen gick också bra.
Ska dit imorgon också och ta en LA (110 cm) och den ska vi nolla. Hon är alltid lite spänd de första tävlingarna ute/inne trots att jag har tränat inne, men det är sådant man får ta helt enkelt. 

 
My soulmate, ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback