septemberungens.blogg.se

Veterinär resultat

Tjena,
jag vet att uppdateringen suger och jag ska fösöka bli bättre. Men mitt internet vill inte riktigt smarbeta samtidigt som jag har mycket i skolan och mycket i stallet. Sen har jag pojkvän och vänner som jag måste umgås med...

MEN i alla fall var vi hos veterinären i torsdags. Vi böjde henne, longerade på hårt/mjukt underlag, jag red henne och vi klämde på ryggen. Inte någonting hittade vi, förrän vi envisades med att röntga ryggen. Då hittade vi en förändring på det 11:e tornutskottet , precis bakom manken. Det är inte säkert att det har någonting alls med detta att göra, men vi har injencerat med kortison. Så nu blir det rastning vid hand, vi får longera och tömköra, men jag får inte tynga ner ryggen förrän på tordag och två veckor. 

Igår kom också reslutat från kollamasken som vi gjorde i början av veckan och Qaiza har väldigt mycket blodmask, vilket också kan ha något att gör amed att hon stannade. Så vi håller på att lägga upp ett nytt schema med henne nu, så går det säkert bra!

Björbäck 2011 - fina minnen :')



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback