septemberungens.blogg.se

Rutiner

Såja,
då börjar alla rutiner komma igen och allt börjar falla på plats. 
Jag har nu börjat på Jensen gymnasium i Lund, en friskola. Jag har lite jobbigt schema, olika varannan vecka och så. Men det blir nog bra ändå!
 
Sen sist då, jag och Qaiza vann en stilterräng, P80, i söndags. Vi fick högst poäng av alla på hela dagennämligen 8,5 av 10! Det jag skulle tänka på var att trampa ner mer i stigbyglarna, har en tendens att låsa fast knäna med så korta läder. Med mig hem fic jag en jättefin blå/gul rotsett, en plackett och ett presentkort på Horsefarm. 
 
Imorgon börjar Lag-SM och jag rider dressyren ca halv 1, sen får vi se om vi stannar och ser de andra Flyinge ryttarna rida. Jag är nämligen två timmar före dem, men vi ser.
 
Wish me luck!
 
Så söt bild!
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback