septemberungens.blogg.se

Tågarp 24/8 - dag 2

Hejsan,
är precis hemkommen från Tågarp dag 2 nu.
Hoppningen gick felfritt för hela laget utom en, min hoppning kändes dock inte alls lika bra som när jag tränade med mamma i tisdags.. Hittade inget riktigt bra flyt och vi kom lite nära några hinder. Men just denna helgen är det resultatet som räknas. Fast det är klart att jag hellre hade haft en super-känsla.
 
Jag ligger tyvärr på 22:a plats och räknar inte med någon induviduell placering, däremot har vi tre ryttare från flyinge som ligger på placering inför terrängen. Superskoj. 
 
Laget ligger på 6:e plats och mellan oss och 1:an skiljer det bara 10 straff, så jag tror att vad som helst kan hända imorgon. Hur som helst är mitt mål att vara felfri på hinder då jag håller på att kvala till p90 och behöver en nolla till. Så vi får hoppas!
 
Banan känns bra och det blir säkerligen roligt! Lovar att om internetet håller uppdatera på plats!
 
Bild sedan 2011 - vi hoppar LA.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback