septemberungens.blogg.se

Tillbaka

Hejsan,
vet inte om jag berättade det men i tisdags åkte jag och Qaiza till Gabrielle, där vi har vår tvååring, och jag jobbade/praoade och fick samtidigt tillfälle att ta med Qaiza och vi fick känna på äkta horsemanchip.
 
Jag säger bara WOW. Så fruktansvärt fantastiskt när man förtår vad ens häst säger till en, och när man förstår att bara gesten att lägga på ett täcke betyder egentligen spring iväg. Det var helt otroligt, vi gjorde det bara två dagar. Men gud, första dagen kom vi bara till hälsningsritualen och sedan slutade vi. Idag däremot gick hon efter mig, pekade jag åt höger gick hon dit, pekade jag på bommarna gick hon över dem, stannade jag stannade hon. Hon till och med travade efter mig. 
 
Så sjukt underbart. Detta är något jag tänker fortsätta med, och jag tänker även göra om detta. Alltså att bo hos henne och hennes familj och jobba med dem och få gratis lektioner. 
 
Men nu, nu är jag trött. Ska sova alldeles strax, efter min gröt är klar.
 
Tror bestämt att jag säger godnatt ;)
 
*gäspgäsp*



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback