septemberungens.blogg.se

Om Qaiza

Det är så sjukt enerverande med Qaiza för tillfället. Hon går super på träningarna, hoppar 120 - 130 utan några som helst problem. Så kommer vi till tävling och så stoppar vi ut oss på första hindret i 1 m. Vad är det för fel? Hon är speciell och väldigt försiktig av sig, det vet jag. Men såhär borde det inte vara. 
 
Nu har vi bokat tid hos vetrinär på måndag, och jag hoppas verkligen att vi hittar något. Något som kan förklara allt detta. Jag hoppas att allt inte sitter i hennes huvud, för jag vet att om hon bara mår bra, psykiskt och fysiskt, kan hon gå hur långt som helst inom både fälttävlan och hoppning. Jag vill visa världen att vi är så bra som vi vet att vi är. Jag hoppas verkligen att det blir bra till slut.
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback