septemberungens.blogg.se

Inbokade tävlingar

Just nu har jag två inbokade tävlingar.

10/3 - Trolleholm - LC+5 & LB.
16/3 - Eslöv - LB & LB+5
 
Jag känner att jag börjar med Lc+ för att vi ska kunna leka över banna, det ska kännas otroligt lätt och det är inte ens kombination med. Sedan en LB för att få en bra känsla när hon har taggat ner.

Eslöv får vi se lite. Går det jättebra i första klassen finns det ingen anledning att ta nästa också, så vi får se lite.

Efter detta finns det i Åstorp vecka 14. Väljer mellan Lb/Lb+5/La vi får helt enkelt se hur det har gått innan.

Vårens mål är att starta 120 på tävling innan jag drar till AW på träningsläger med pluttehästen.




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback