septemberungens.blogg.se

Förra helgens tävlingar

Tjena,
tävlade i söndags. tog LC & LB för at börja säsongen bra. Och visst blev det bra alltid! Kom hem med en vinst och en tredjeplacering.
I LC:n nollade vi klockrent, kom bra på alla hinder och red en snabb, men balanserad omhoppning - vinst
I LB:n gick det också jättebra, tappade dock stigbygeln efter 7:an och det var båge till 8:an på relaterat avstånd, så jag kunde inte stanna. Jag stannade henne vid första i omhoppnigen för att ta stigbygeln och sedan nollade vi resten. Så Qaiza nollade och jag fick 6 fel eller vad det nu blev :D

Ska till Eslöv på söndag, då blir det LB & LB+5 sedan hoppas jag att jag kan lämna LB med qaiza för gott :)
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback