septemberungens.blogg.se

I´m the king of the world

Nu kommer oseriösa små fjortisar (som jag) bli otroligt ledsna över mitt uttal, men jag är kung över världen. Eller jag borde iallafall vara det. Jag är bara bäst, så är det. 

AHAH, kanske inte, men jag tycker faktiskt att jag borde vara det. Idag på vårt so seminarium frågade läraren hur vi kan göra för att göra välden bättre. Jag svarade då precis vad jag tänkte, utrota mänskligheten och låt djuren ta över. Känns som att det hade blivit mindre utsläpp då...

Nä men tycker ni inte att det kanske är den bästa lösningen någon någonsin har hört talas om, och att jag borde vara som Obama och bara säga att "Tjena, ny dag. Idag känner jag för att utrota mänskilgheten, och så gör alla det för att de dyrkar mig. 
 
*suck* vilken total lycka det hade varit, men eftersom att jag är ledaren borde vi utrota alla utom mig. Eller, det blir kanske lite ensamt, så jag och fyra till får stanna kvar i livet medan alla andra tar liven av sig. 
 
WIHOO, världens undergång blir uppskjuten och vi lever lyckliga i alla våra dagar, perfekt universum med perfekt ledare. 

Detta är förövrigt ingen bullshit, jag sa så och det var mer människor som instämde och höll med om att det hade varit det bästa sättet.
 
En mycket charmig bild på världens (?) nya ledare. Julia Köttbullen Forevergay Blom. PUNKT.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback