septemberungens.blogg.se

Qaiza

Okej, såhär ligger det till:
Jag tränar ju för tobias Grönberg som ni kanske vet, hon går helt outstanding på träningarna, alltså RIKTIGT bra. Vi klarar alla övningar perfekt. Men på tävling, då händer det något. De senaste tre (?) tävlingarna har vi stannat ut oss. Jag vet inte vad som är fel.
 
Hon är en extremt känslig häst som står flykt närmst, hon får prestationsångest eller i alla fall blir hon nervös på tävling, men det brukar inte spela någon roll. Hon brukar ju hoppa ändå, men varför inte nu? Vi vet inte.
 
Jag ska träna idag och prata med Tobias, det kanske helt enkelt är så att hon inte vill hoppa mer? Jag överväger att satsa på dressyr istället, hon är väldigt fin i det också, och släppa hoppningen. Kanske inte för alltid, men för att komma på andra tankar?
 
Gud, jag vet inte. Har ni några förslag får ni gärna komma med dem, jag blir tokig.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback