septemberungens.blogg.se

Dagens ridpass 4/9 - 13

Idag red jag på banan vid 8-tiden. Jag red fram, hon kändes lite loj och så, tror det är nderlaget. Rider så lite som möjligt i den paddocken men när jag ska träna program har jag tyvärr inget annat val. Så jag red igenom programmet, det sitter i mitt huvud nu. Det gick helt okej, hon var jättefin i travprogrammet, men i galoppen var hon inte helt lika fin.. Sen tog jag bara galop programmet en gång och då gick det super. 
 
Men det finns inget jag kan göra så att det blir bättre till på lördag, vi får ta det som det kommer och hoppas att dt går okej ändå!
 
 


Kaffehörnan

Ska du vara med på tv ?

2013-09-04 / 17:36:27
BLOGG: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback